Eljött a szépségrollerek fénykora!

fullbeauty

Az arcmasszírozók, és arctornák az utóbbi idők legnagyobb csodájaként és egyben kérdőjeleként is bevonultak a szépségápolás világába. Azt hiszem két tábor figyelhető meg... Vannak, akik teljes meggyőződéssel vallják bőrszépítő, illetve ránctalanító hatásait ezeknek a rituáléknak, és vannak, akik hasonlóan lelkes kétkedéssel tekintenek erre az eszközre. Vajon mi lehet az igazság? Milyen jótékony hatása van egy arcrollernek?

arcroller_2.jpg

Miből készülnek, és milyen jótékony hatásuk van?

Az arcrollerek legtöbbször rózsakvarcból készülnek, ami az egyik legnemesebb, látványban és rezgéseiben is a legfinomabb, legnőiesebb ásvány. A nőiesség szimbóluma,  nem is csoda hát, hogy a szépségápolás szolgálatába állították. Használata több száz évre nyúlik vissza,  már az ókori Egyiptomban, Rómában és Tibetben is használták. Rendkívül hatásos a különféle bőrproblémák, így többek közt a zsíros bőr kezelésére, de a ránctalanításban is eredményesnek bizonyult már. Tulajdonságai közt szerepel az is, hogy fokozza a mikrokeringést, stimulálja a nyirokáramlást, eltünteti a bőrpírt, feszesít, és csökkenti a püffedtséget is. Ezenkívül a testfolyadékokból eltávolítja a mérgező anyagokat.

arcroller_3.jpg

 

Természetesen én is vásároltam egyet, mert adtam egy esélyt annak, hogy ráncaim halványodjanak, illetve a szemem alatti sötét karikák halványodjanak. Jó tanács: érdemes valamilyen vivőanyaggal együtt használni, mondjuk a kedvenc arckrémeddel vagy bármilyen szérummal együtt, mert egyrészt könnyebben lehet görgetni az arcon, másrészt az arcápoló hatóanyaga is könnyebben beépül a bőrbe. Így kettős a hatás, nemcsak a kristály fejti ki jótékony hatásait közvetlenül a bőrrel érintkezve, de az arcápolást is kipipálhatjuk. Én a kedvenc @mynis anti-aging krémemet tettem fel, és úgy kezdtem meg az alkalmazást. Szóval, ha engem kérdeztek, mindenképp szerezzetek be egyet. Nekem bevált a roller. Bőröm rugalmasabb, feszesebb, kipihentebb lett. Szerintem napi 5 percet megér az arcunk, ha testünket képesek vagyunk akár egy órát is megmozgatni.
Hogyan tartsd tisztán?
A rollert kizárólag hideg vízzel szabad tisztítani, és az arcápoló révén rárakódott zsírt egy vattakoronggal vagy puha törölközővel kell eltávolítani. A hideg víz nemcsak a kristály szerkezét védi, de gyakorlatilag megtisztítja a káros energiáktól is.


A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3816479118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...