Tubusba zárt napfény

fullbeauty

 

Napok óta süt a nap, meleg van, mégis hosszú ujjú pólókat, és nadrágot viselünk. Az ok egyszerű, mint minden évben: még nem elég "bronzos" a bőrünk színe, hogy a fehér, vagy a tavasziasan virágos ruhák jól mutassanak rajtunk. A strandszezon, vagy a napozás élménye, ezen a nyáron várat magára.. De régóta tudjuk már, van megoldás! Ez pedig a jól bevált önbarnító gél. Idén most a Nu Skin Instraglow  önbarnítóját vettem meg, mert bőrömnek csodálatos, természetes karamell árnyalatot adott. Ez a remek termék, csak a bőrfelszín hámsejtjeit színezi, egyenletes, természetes hatást kelt.

nu_skin_888.jpg

Nem szárad csíkosan, nincs narancs színű hatás, több rétegben is felvihető, és az illata is diszkrét. Ami még nekem, és gondolom, nektek is nagyon fontos: a kopás. Az Instraglow nem kopik foltosan, nem színezi a ruhádat, és ami még nekem nagyon fontos: állatkísérlet kizárásával fejlesztette ki a cég. Egy szó mint száz, idén nyáron  nálam ez a Nu Skin termék a befutó! Van kedvetek kipróbálni? Én megtettem, kérdezzetek, bátran!



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr815682192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...