A Dove az egészséges testképért kampányol!
Tudtátok, hogy 10-ből 8 lányban olyan frusztrációt okoznak az elérhetetlen szépségideálok, amiket nap, mint nap látnak, hogy ez megakadályozza őket abban, hogy teljes értékű életet éljenek? Éppen ezért érzi fontos feladatának a Dove, hogy küzdjön a média által sugárzott képek romboló hatása ellen.
Küldetésüket a nők mellett szeretnék kiterjeszteni a feltörekvő generációra is. Szeretnék, ha úgy nőnének fel, hogy pozitív kapcsolatban állnak a saját külsőjükkel – szeretnének segíteni a fiataloknak az önbizalmuk növelésében, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni önmagukból.
Ebből a gondolatból született meg 2004-ben a Dove Önbizalom Program, amely idén hazánkban is elindult – célja, hogy 2020-ra 40 millió fiatalt érjen el az aktivitásaival. A programban a márka egy olyan edukációs csomagot készített külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Az izgalmas témákat (például cikizés-zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása) feldolgozó forrásanyagok bárki számára ingyenesen letölthetők a Dove weboldaláról (http://www.dove.com/onbizalom
Emellett a Dove aktívan is szerepet vállal, önkéntes tanárai közvetlenül az érintett célcsoporthoz szólva, az iskolákba juttatják el a programot és edukálják a jövő generációját. Ezen kívül, workshopok keretein belül a felső tagozatos diákok számára pszichológus, egészségügyi és média szakértők a márka nagyköveteivel karöltve mutatják be a Dove videóit, esettanulmányait és adnak szakmai tanácsokat.
Szeptember és október hónapban megtalálhatóak országosan a boltok polcain a limitált csomagolású Dove termékek, a Rossmann üzleteiben pedig a díszdobozos kiadás, melynek megvásárlásával nyereményjátékban is részt lehet venni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.