Miért válasszuk az Oway organikus hajfestést?

fullbeauty

Az Oway termékcsaládról, és úgy általában az organikus hajápolásról már posztoltam Nektek. Most az Oway hajfesés világába kalauzollak el Benneteket...

Először is, beszéljünk arról, hogy mik az előnyei:

- ragyogó, fényes haj

- a festékek tiszteletben tartják a haj struktúráját, akár szőkítés esesetén is

- árnyalatok elképesztő választéka ( 94 szín a palettán)

- nincs ammóniagőz

- 100%-an fedi az  ősz hajszálakat

- garantált tartás a mikropigmenteknek, a foto- fehérjéknek köszönhetően

- öko csomagolás

- Felejtsd el a mesterséges árnalatokat!

 

oway_hajfestes_3.jpg

oway_hajfestes.jpg

 

Összetevők:

- Hibiszkusz kivonat

- datolya olaj

- organikus perilla olaj

- gyapotfehérje

- illipé vaj

- kukui vaj

oway_haj_5.jpg

Kellemes illat, a bőrfelszíni irritáció rendkívül alacsony, tiszteli a hajszálakat, és a haj fiziológiai pH-ját! Szőkítő krémje ammónia és stresszmentes vajkrém. Az eredmény: ragyogó, egészséges, szőke fürtök!

oway_blonde.jpg

Természetesen én is kipróbáltam a hajfestést, aminek az eredményét be is mutatom Nektek!

juda_muve.jpgA festést Szamosi Judit https://www.facebook.com/Judithair/  készítette. Szerintem a különbség elég látványos, én letettem a voksomat...:)

Ha többet szeretnél tudni erről a brand-ről kattints a FB oldalukra!

https://www.facebook.com/owayhungary/?fref=ts



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6912341103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...