Nyereményjáték a csodás hajért!

fullbeauty

Hónapok óta szenvedtem attól, hogy hajamnak nem volt tartása, még a sütés, és a szárítás is pár óra múlva szinte teljesen eltűnt belőle. Tudtam, hogy valószínűleg rossz finish terméket használok, így elindultam, felkutatni valami új terméket. Hallottam, hogy a hetekben nyílt egy új üzlet az Ó utcában Hair Market néven.Gondoltam benézek, hátha itt találok megoldást a problémámra.

„TIGI Bed Head Superstar” – mondta a nagyon bájos tulajdonos Hölgy kedvesen, és mosolyogva, miután hosszasan ecseteltem neki a gondomat... Aztán lelkesen tovább folytatta: "a Superstar felturbózza a hajat hihetetlen mértékben! Vastagságot és tartást ad. Kondicionál, regenerál és védi a hajat a túlzott hőhatástól. Önteni kell egy kicsit a tenyérbe, és el kell oszlatni egyenletesen a nedves hajon, majd formára lehet szárítani." A kiszolgálás és profi szaktanácsadás úgymond világszínvonalú volt. Teljesen lenyűgözött.

bed_head.png

 

Az üzletben valamennyi terméket ki is próbálhatod és csak utána kell döntened melyiket viszed haza és teszed fel a polcra. Az üzlet szellemiségéhez hozzátartozik, hogy csak olyan termékeket értékesít, amelyek az állatkísérleteket megtagadják és igyekeznek a tudatos jövő felé haladni. A termék családuk között megtalálható (OWay) 100% újrahasznosított műanyagba vagy papírba csomagolt, 100% vegán termékek is, mely a méltányos kereskedelemre (FairTrade) épült. Én biztosan állandó vevő leszek, és Nektek is csak ajánlani tudom!

 linda_1_1.jpg

 

Aztán gondoltam egyet, hogy Ti is biztosan örülnétek egy ilyen ”turbósító”, szuper terméknek az ünnepekre, így hoztam is 3-at nyereményjátékra. A játék szabályai: lájkold a Hair Market oldalát (https://www.facebook.com/hairmarkethungary/?fref=ts), írd a poszt alá, melyik barátnődet lepnéd meg Karácsonyra vele, és természetesen oszd meg a posztot ahányszor csak tudod!

linda_2.jpg

 

Sok szerencsét és szuper jó játékot kívánunk!



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3512035141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...