Ellátogattam a Rossmannba!

fullbeauty

A vásárlók hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni, írtam előző posztomban. Éppen ezért ellátogattam a budapesti Mammut 2 legújabb  és legszebb Rossmann üzletébe, ahol a karácsonyi pontgyűjtő akció keretében közelebbről is szemügyre vettem  a prémium köntösöket, papucsokat, törölközőket, amelyek otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, és talán a rohanó hétköznapokba becsempészhet egy  pici luxust az embereknek, amelyet mindenki megérdemel. Bevallom őszintén, én egy kicsit szkeptikus vagyok minden pontgyűjtős, akciós, kampánnyal kapcsolatban, de bíztam a fergetes reklámban!

rossz_2.jpg

 

A termékekkel azonban közelről is megismerkedtem. Igazán guszta csomagolásban vannak, a dobozt, a karácsonyhoz illően masnival is ellátták. Szóval, ajándéknak mindenképp ajánlom! A színválasztás szerintem telitalálat, a hozzá illő papuccsal és törülközőkkel együtt. A női köntös szép, apró köves díszítéssel is el van látva

Egy szó mint száz, ma elcsábultam, és megleptem magamat és a Páromat is! Izgatottan várom, milyen érzés lesz belebújni!



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3812006666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...