L'oréal Paris: a megfizethető luxus...

fullbeauty

  

Fantasztikus sajtóreggelin jártam ma a L'oréal Paris jóvoltából, az Allée bevásárlóközpontban. A rendezvény apropója, hogy bemutatkozott, illetve kibővült a DM üzletekben már egyébként is jelen levő L'Oréal Paris display. És hogy mivel? Csupa- csupa szemet gyönyörködtető, nyárra való, luxus csomagolású újdonságokkal. Mert szerintem is a termékek megfizethetőek, és nem lehet csalódni a minőségükben. Az újdonságok igenis megérdemelték a különálló display-t!

 display_2_1.jpg

Az első újdonság, ami legjobban lenyűgözött, egy csodás rúzspaletta. A neve: Color Riche Lip Palette. Nincs ugyan ötven árnyalata, de szerintem mindenki tud majd választai a 6 mesés árnyalatból. Hajszín, vagy különböző alkalmak? A vörös legközkedveltebb árnyalatait rakták, egy igazán luxus palettába, amit szinte élvezet lesz elővenni a neszeszeredből. Én legalábbis ezt fogom tenni.

 

color_riche_lip_palette.jpg

 

A palettához egy fantasztikus videót is készítettek, ami szerintem csak inspirál a vásárlásra! Nézzétek csak:

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr448908154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...