Vízhiány ellen!

fullbeauty

Hosszú-hosszú évek óta vízhiányos bőrrel küzdök. Sok-sok remek krémet kipróbáltam, de ezzel az újdonsággal most igazán elégedett voltam, és azt mondtam: na ez az!

hydrabio_perfecteur_spf30_bioderma.jpg

A Bioderma újdonsága, a Hydrabio Perfecteur SPF 30 krém kiváló sminkalap, lágy fókuszhatást biztosító összetevői üdévé és ragyogóvá varázsolta a bőrömet. Mikor felkentem megszünt a feszülő érzet, és hosszantartóan meg is maradt! Emellett  UV/A és UV/B szűrőinek köszönhetően magas szintű védelmet nyújtott a nap káros sugaraival szemben. És még egy fontos tulajdonsága: E vitamin tartalma révén megakadályozza a korai bőröregedést. Ha hasonló problémás, és vizhiányos bőrrel küzdesz, feltétlenül ajánlom! Nekem bevált, próbáld ki Te is!



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr668650438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...