Dús pillákra vágytam!

fullbeauty

 

A Glamour napok őrületében ég a város, így én is útra kelltem, hogy meglessem milyen újdonságok vannak a Douglas polcain. Rögtön le is parkoltam az IsaDora standjánál, ahol a legújabb és már egy szemre is tetszetős csomagolású szempillaspirálra hívta fel a figyelmemet egy álló reklám. Az arany csomagolású Grand Volume lash Styler, négy dimenziós, szuper dús hatást, legyező szerű, tökéletes tagoltságú, extra hosszúságú pillákat ígért...

iza_3.jpg

Különleges keféje - egy spirálnál ugye mindig ez a legfontosabb - lágy sörtékből és kemény sörtékből áll. A lágy sörték azonnal felhordják és eloszlatják a festéket a szempillákon, a kemény sörték pedig formázzák és szétválasztják a pillákat.

iza_4.jpg

A szemhéjformájú kefe tökéletesen követi a szem formáját és ívét. Engem meggyőzött. Csak ajánlai tudom Nektek is!  Íme egy kis képes beszámoló a " shoppingolásról". Természetesen kipróbáltam az IsaDora legújabb őszi sminktermékeit is, amiről már az előző posztban olvashattatok!

iza_1.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr917952584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...