NoBorder - lépd át a határaidat!

fullbeauty
mzf_fashion.jpg
Mezőfi Andrea vagyok, 2011-ben diplomáztam a Mod'Art művészeti és divatiskolában, mint divattervező, ezt követően kezdtem meg a fodrász tanulmányaimat, mellyel párhuzamosan elindítottam a márkámat, megterveztem az első kollekciómat. Ezzel a kollekcióval sikerült több Budapesti üzletbe bekerülnöm, és megnézni, mennyire tetszik az embereknek. Hál' Istennek az első tapasztalatok, és visszajelzések pozitívak voltak, így követezett a második kollekció. Több üzletet végigjártam a termékeimmel, majd a saját üzlet nyitása mellett döntöttem, ahol összekapcsoltam a két végzettségemet: így jött létre a NoBorder haj és designer szalon. Emellett a Mono Fashionshopban találhatóak még meg a ruháim, illetve design vásárokra járok. Legnagyobb célom, hogy a márkámat nemzetközi szintre tudjam emelni. Íme néhány modellem, kedvcsinálónak!
 
mzf_fashion_2.jpg
mzf_fashion_3.jpg
mzf_fashion_4.jpg
mzf_fashion_5.jpg
Ha a többi modellemre is kíváncsi vagy, kattints a linkre!


A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr967353182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...