Új nagykövet a Maybelline házatáján!

fullbeauty

Újabb gyönyörű, tehetséges modell csatlakozott a Maybelline New York szépségnagyköveteihez. A 19 éves Gigi Hadid, aki Marc Jacobs, Giles, Sonia Rykiel, Jean Paul Gaultier, Jeremy Scott, és Chanel kifutóin  is látható volt, most Christy Turlington, Adriana Lima, Jourdan Dunn, Emily DiDonato és sok más szépség után csatlakozott a Maybelline csapatához.

gigi.jpg

 

 

„Az, hogy én is Maybelline szépségnagykövet lehetek, mindennél többet jelent számomra, egyszerűen hihetetlen! Leírhatatlan érzés, hogy az álmom valóra vált - mondta Gigi- „ Nagyon hálás vagyok és megtisztelő, hogy részese lehetek egy olyan ikonikus márkának, amelyen én is felnőttem. Nagyon izgatott vagyok.”

A magabiztosságáról, vidámságáról és csábító kisugárzásáról ismert Gigi, a divatipar legújabb „It” lányaként tökéletesen képviseli a márka értékeit. Megtestesíti az igazi Maybelline lányt, aki okos, szexi, optimista és élettel teli.

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr37079627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...