Minőségi arctisztítás!

fullbeauty

Ha igényesek vagyunk a sminktermékekre, amikkel arcunkat szebbé varázsoljuk, akkor igényesnek kell lennünk arra a termékre is, amivel azt eltávolítjuk. Rengeteg sminkes barátnőmet zaklattam, hogy melyik sminklemosóra esküsznek. A válasz majd mindig a Bioderma Sensibio  H2O Micellás arclemosója volt. Ennyi egyöntetű vélemény nem lehet, szóval én is kipróbáltam, hogy meggyőződjek a lemosó kivételes hatékonyságáról. 

bioderma 2.jpg

A kiváló tisztító hatású arc- és sminklemosó micella oldat, az én érzékeny bőrömre is tényleg kiváló volt..Alaposan tisztított, és nem is irritált. Az uborkakivonatnak köszönhetően nyugtatta is a bőrömet. Alkalmaztam a szemkörnyékén is, és nem történt kipirosodás.Bőrőm üde és irritácó mentes maradt. Ajánlom mindenki figyelmébe, aki szereti gyorsan, ám hatékonyan eltávolítani a sminkjét. 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr506951425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...