Zabpehely, de nem reggelire...

fullbeauty

Beköszöntöttek a hűvösebb napok, s én is egyre jobban vágyom a meleg fürdőre, mint egy gyors zuhanyra. Épp ezért is örültem annyira, mikor kipróbálhattam a Vanita újdonságát, azaz a fürdő tejporát. A fürdőport, amely zabpehelylisztből készült.

vanita 2.jpg

Natúr fürdő tejpor : 1490.

A zab a gabonafélék között az egyik leggazdagabb fehérjeforrásnak számít. Rendkívül áldásos hatása van a bőrre. Egy meleg zabpehelylisztes  fürdő gyorsan csökkenti a különböző bőrviszketéses tüneteket is,ami télen elég gyakori.. Egy - két evőkanállal tégy a fürdővízbe, és a bőr újra selymesen puha és üde lesz. Én kipróbáltam és bőröm tényleg lágy, és kellemes tapintású lett.Még a testápolót sem kellett használnom. Ajánlom Nektek is figyelmetekbe.

vaníta 1.jpg

Fürdő tejpor citromfűvel és olivaolajjal.: 1490.-



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr526896267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...