Tavaszi szempillaspirál teszt

fullbeauty

 

Szerintem tavasszal nincs is olyan Nő, aki ne szeretne becsempészni egy új szempillaspirált a kis neszeszerébe.  Először azt gondolnánk, hogy ez egy könnyű feladat lesz, pedig nem ... Először is itt van a bőség zavara. Nincs a palettán olyan cég aki ne rukkolna elő egy ígéretes újdonsággal. Azután jönnek a hangzatos szlogenek. Majd a szebbnél szebb modellek, hírességek óriási pillákkal mosolyognak ránk a drogériákban és sugallják felénk: engem vigyél haza! Vízálló legyen vagy hagyományos? És a keféje milyen legyen? Teljes káosz van a fejünkben....Ismerős a probléma, ugye? Pedig csak egy új spirált szerettünk volna...

 

gabi spirál.jpg

4200.-

Idén, én biztosra mentem. Lukéj Gabi sminkes barátnőm tanácsát kértem ki, aki saját nevével fémjelzett spirálját ajánlotta figyelmembe. Örömmel próbáltam ki a Lukéj Gabi make up studio webáruházában (https://www.facebook.com/LukejGabiMakeUpStudio) megvásárolható spirált. 

Duci keféje tökéletesen szétválasztotta a pilláimat. Ezenkívül dúsabbá is varázsolta, és a színtiszta feketeség érzetét biztosította. Tekintetem hangsúlyossá és remélem csábítóbbá is vált tőle. És ami nagyon fontos: egész napos viselet után sem kenődött el. Egyszóval nagyon elégedett voltam vele. Próbáld ki Te is, én már megtettem... A kiváló, és megbízható szempillaspirál itt meg is vásárolható:(http://www.lukejgabiwebshop.com/index.php/szempillaspiral.html)



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr675831167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...