Testápolás a zuhany alatt...

fullbeauty

 

Fantasztikus termékre bukkantam a NIVEA jóvoltából, amit teszteltem is. Gondolom Nektek is gyakran okoz problémát, hogy zuhanyzás után igényli a bőrünk a testápolást, de idő hiányában elblicceljük...  Mert nincs már türelmünk megvárni, hogy bőrünk beszívja a testápolót, félünk, hogy a ruhánkon a testápoló  foltot hagy, és persze mert mindig rohanunk... Ismerős probléma ugye? Na erre talált megoldást a NIVEA!

 

nívea tus.jpg

 

 

Az újdonság, amibe beleszerettem: A NIVEA Zuhanyzás közbeni Krémes Testápolója. A shea vajat is tartalmazó kényeztető testápoló tejet már zuhanyzás közben használtam, miután a tusfürdőt alaposan leöblítettem. A testápoló azonnal felszívódott. Leöblítés után, miután megszáradt a bőröm, pont olyan bársonyos, és puha volt, mintha utána kentem volna be a testápolóval... Fantasztikusan jó volt, hogy azonnal öltözhettem. Ha szereted az illatos kényeztetést, akkor létezik a kakaóvajas változata is. Ami ugye azért is kiváló, mert a kakaóvajban található antioxidánsok még lassítják is az öregedési folyamatokat, tehát bőrünk feszes is marad!

Shea vaj vagy kakaóvaj? Döntsd el Te! Bár én mindkettőt ajánlom!

 

nivea termék.jpg

1249.-

 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr535825383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...