Kulisszák mögött...

fullbeauty

os  montázs 1.jpg

Még fel se eszméltem a DKNY show után, hogy ott sminkelhettem a világ legnagyobb divateseményén a New York Fashion Week-en Charlotte Willer-el, Karlie Kloss, Cara Delevingne és számos szupermodellel karöltve, találkozhattam New York meghatározó divatikonjával Donna Karan-el és még a show-t is megnézhettem, amiben dolgoztam, szerintem egy kis sokkot kaptam. Másnap csak növekedett az adrenalin, mikor megtudtam, hogy beleshetünk a fotóműterembe. Taxival mentünk a naptárfotózásra, mert a külvárosban volt a műterem. A taxi kívül belül, hirdette a MNY Fashion Week-et. Még a forgalom is leállt, mert zajlik a divathét. Mint az amerikai filmekben a műteremhez vezető út egy hatalmas teherlifthez volt kötve. Mikor felértünk, tátott szájjal néztem a monumentális részlet gazdagon felépített díszleteket. Az egyik sarokban az 1920-as évek szoba belsője, korabeli bútorokkal, kiegészítő lakberendezési tárgyakkal, fotókkal és a karrierindító szempillafestékkel. Kicsit arrébb egy New York-i utca részlet a tűzcsappal, oszlopokkal. Vele szemben, pedig egy hatalmas fal, tele gyönyörűséges, nagyfejű, piros rózsákkal, amit épp akkor készítettek elő. Részegítő volt a több ezer rózsa illata, mintha egy rózsakertbe léptél volna be.

os montázs 6.jpg

Megjelent Emily DiDonato 20-as évek kosztümözésben, káprázatosan szép modell. Ámulva néztem szépségét és nagyságát, eszméletlen magas. Megleshettük Charlotte Willer-t, aki, Kemp Muhl sminkjén dolgozott. Honey a körmeit festette épp. Váltottunk pár kedves szót, Charlotte elmondta, hogy a 100 évet felölelő naptáron dolgoznak, lázasan a stábbal és ma még 3 nagy sminkje van hátra. Ámulva csodáltam Kemp-et, én még életemben nem láttam ilyen gyönyörű, tejfehérbőrű nőt. Eszméletlen kedves, törékenynek látszó kőkemény modell. Nagyon izgalmas a karaktere. Közben felbukkant, Erin Wasson, laza szerelésben, elmélyülten csevegve Kenneth Willardt, fotóssal.  A hatalmas kivetítőn láthattam Julia Stegner-ről a már elkészült fotó sorozatot, káprázatos a 40-es évek hangulatát idéző képein. Fantasztikus és valóban, monumentális, felépített környezetben, születtek meg a történelmi pillanatok a Maybelline New York karrier állomásait bemutató képsorok. Igazi, kortörténeti gigantikus időutazás. Jó volt látni a mindenre kiterjedő profizmust. Felejthetetlen élmények egyike számomra.

os montázs 2.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr945754622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...