Csak természetesen...

fullbeauty

Egyre több hölgy ismerősömtől hallom, hogy allergiásak sok mesterséges összetevőket tartalmazó arckrémektől, és áttértek a natúr kozmetikumokra. Gondoltam én is kipróbálom, hiszen csak jót mondtak a termékekről.

Az Aromax Botanika  termékei tényleg szintetikus anyagoktól mentesek és 100%-ban természetes összetevőkből állnak, mint például:
 

Kókuszolaj: Bejutva a bőr mélyebb rétegeibe megerősíti a belső szöveteket és megelőzi a bőr idő előtti öregedését. 

Szőlőmagolaj: Rendkívül gazdag antioxidáns anyagokban, bioflavonoidokbankban, telítetlen zsírsavakban, linolsavban. Magas az E-vitamin tartalma.

3.Homoktövis: A homoktövis növeli bőrünk védekezőképességét magas C-vitamin tartalmának köszönhetően, valamint késlelteti az öregedési folyamatokat.


aromax anti aging.jpg

 

Én a kókusz és shea vajas anti- aging éjszakai krémet próbáltam ki, és nagyon elégedett voltam. Kiválóan felszívódott a bőröben, és hozzájárult a hosszantartó hidratáló érzethez. Úgy éreztem a magas szőlőmagolaj tartalma miatt hatékonyan és gyorsan hidratálta a bőrömet, Növelte a bőröm simaságát és rugalmasságát, Reggelre segített regenerálni a kollagénszöveteket is. Homoktövis kivonat tartalma miatt, a nyugtató hatást is érzékeltem. Ha érzékeny a bőröd, és főleg szereted ezen összetevőket, mindenképp ajánlom figyelmedbe az Aromax Botanica többi termékét is! 

A Botanica termékcsalád az alábbi helyeken már elérhető: Mediline, Herbaház, Herbárium – Győr, Auchan áruházak

2590.-

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr215685838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...