Hogyan készült Bea sminkje?

fullbeauty

Beának nőies, dívás make-upot képzeltünk el, érzéki füstös szemsminkkel. A megszokottól eltérő módon a szemfestéssel kezdtem, így az esetlegesen elmaszatolódott vagy lehullott szemhéjpúder nem rontja el a szép alapozást. Figyelembe véve Bea bőrének és hajának a színét, valamint az egyéni színpreferenciákat, a meleg csokoládébarna mellett döntöttünk. Ezt a színt az alsó pillák tövébe, és a felső szemhéjon egészen a szemöldökcsont fölé felvittem, majd egy fényes bézs árnyalattal elsatíroztam. A szempillák tövébe fekete kontúrceruzával húzott vonallal és többrétegű szempillaspirállal tettem szexissé a tekintetet. Ezután jöhetett az alapozás: könnyű, finom fényű folyékony alapozót használtam, és csak a T-zónában mattítottam a csillogást. Szaténfényű pírral tettem üdébbé az orcákat, formáztam és megerősítettem a szemöldököt, végül pedig az ajkak festése következett. Ehhez natúr árnyalatú krémes ajakrúzst használtam. A második ruha igazi dívás megjelenést adott Beának, ehhez igazodva a sminket is megbolondítottam azzal, hogy az ajkakat érzéki bogyós gyümölcsöket idéző szájfénnyel vontam be. A szem és száj együttes hangsúlyozása szupernőiessé és glamúrossá teszi a viselőjét.

bea smink.jpg

Korpos Anikó sminkmester



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr505617919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...