Beauty Műhely - Smink: Korpos Anikó

fullbeauty


Sziasztok!

Korpos Anikó sminkmester vagyok. 2010. áprilisában végeztem a Budapesti Sminkiskolában, majd májusban részt vettem Párizsban az ITM "Tendance, mode, maquillage" workshopján. Ezután felvettek a L'Oréal Paris sminkes csapatába, amelynek azóta is tagja vagyok :)!

e20131030_1.jpg
e20131030_2.jpg
e20131030_3.jpg
e20131030_4.jpg
Azóta is fejlesztem a tudásom; elvégeztem egy maszkos workshopot, kitanultam a szalonmanikűr fortélyait, most hair stylingot tanulok. Dolgoztam reklámfilmben, rövidfilmben, de főleg és elsősorban divattal kapcsolatos munkáim vannak: divatbemutatók, fotózások.

e20131030_5.jpg
e20131030_6.jpg
e20131030_7.jpg
A munkáim megjelentek többek között a Cosmpolitan, Maxima, Marie Claire magazinokban, Nők Lapjában, Instyle-ban. Csináltam L'Oréal Professionnel és MATRIX kampányokat, Enjey és KOMOD lookbook-ot. Most pedig készen állok, hogy Titeket is szebbé, mássá varázsoljalak a Beauty Műhelyben! Remélem találkozunk!



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr935607020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...