I love fresh!

fullbeauty


e20130524_1.jpg
Egy üzleti ebédről tartva a következő megbeszélésemre be kellett iktatnom egy tankolást is. Hiába, a kocsit is meg kell itatni néhanapján. A benzinkúton, míg a kasszánál vártam, hogy elüssem az időt elkezdtem napszemüvegeket próbálgatni. Egyik modellel tükörképemre mosolyogva döbbentem vettem észre, hogy az ebédre fogyasztott ruccola saláta egy kis darabja kényelmesen megtelepedett a fogamon. Még szerencse, hogy észrevettem! A kellemetlenség elhárítására nyúltam volna egy csomag rágógumiért, amikor a pult mögött álló hölgy kedvesen egy dobozra mutatott. - Szerintem ez lesz az Ön számára a tökéletes megoldás. - mondta. A diszkrét doboz két darab mini fogkefét rejt, ami csak 8 cm hosszú,így jóval kisebb, mint egy normál fogkefe. Áramvonalas, több funkciós külseje egyből levett a lábamról.

e20130524_2.jpg
A fogkefét víz nélkül is használhatom, elfér a táskámban, akár a tárcámban is. Speciális sörtéjű kefe, mentolos fogkrémmel, víz nélküli használat - egyszerűen szuper! Pár perc csupán, és kész is volt a tökéletes mosoly, friss lehelet. Megnyugodva indultam a következő megbeszélésre, tudván, hogy ott mákos rétessel kínálnak majd. Végre nyugodtan fogom elfogyasztani, hiszen a táskámban a másik mini fogkefe bevetésre kész! Imádom ezt a terméket! I' Love Fresh!

Ha felkeltette Neked is a figyelmedet ez a fantasztikus kis termék, tudj meg itt mindent róla:

www.ilovefresh.hu

https://www.facebook.com/pages/I-love-fresh/482298721838024?fref=ts



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr65316774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...