Luxus karácsony!

fullbeauty


Nekem van egy elméletem a karácsonyi ajándékokkal kapcsolatban. Szerintem igazán annak örülnek szeretteink, amit maguknak úgysem vennének meg, mert egy "picit" luxus.

Amikor tegnap bent jártam kedvenc szépségszalonomban, a Next Premium Club-ban akkor pillantottam meg a Carita csodálatos luxus-csomagolású parfümújdonságát, ami több mint szemet gyönyörködtető, és az ember lánya magának ilyet nem venne csak ajándékba. Az illat igazi buja, édes, téli illat. Így a barátnőm ajándéka egy pillanat alatt megoldódott! De pszt!

550i_20121207_1.jpg

A fejjegy, amely az illat vonzerejét adja: bergamott, jázmin és rózsa. A nőies és elegáns szívjegy összetevői az írisz, heliotrop, ibolya. Az érzéki, igéző bázisjegy pedig pézsmából, ámbrából és vaníliából tevődik össze. Lágy, nőies, púderes illat. Egyszerűen fantasztikus illat, és a csodás dobozt később ékszerek, bizsuk tárolására is használhatod!

550i_20121207_2.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr64953673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...