Ha a természetesség híve vagy...

fullbeauty

Sziasztok! Lukéj Gabi vagyok, sminkmester-oktató, és nagy örömömre szolgál, hogy mostantól a Full Beauty blog álladó sminkszakértője lehetek! Az elkövetkezendő időben szeretnék segítséget nyújtani a sminkelés területén Nektek! A Nude sminkkel kezdenék, mert oktatásaim során az a tapasztalatom, hogy sok Nő vágya elsajátítani a profi 5 perces sminkjét. Mai smink modellem egy lelkes Full Beauty olvasó, Gina. Az Ő sminkjéhez Esteé Lauder márka kedvenc termékeiket fogom használni, remélem Ti is kedvelitek... Az 1. lépés: az elengedhetetlen arctisztítás, amihez egy habzó arclemosó krémet, névszerint: a Perfectly Clean-t használtam.
 
 
Arctisztítás után nem feledkeztem meg az arc hidratálásáról sem. Ez  mindiga 2. lépés. Száraz bőrre sose tegyünk alapozót, mert egyenetlen, pikkelyes hatású lesz. Tehát alapozás előtt érdemes használnunk egy gyorsan felszívódó hidratáló krémet. Ha azt szeretnénk, hogy az apróbb ráncokat is eltüntesse, akkor helyben vagyunk az Estée Lauder Time Zone Line and Wrinkle Reducing Creme SPF15-tel. Ez a krém normál-kombinált bőrre ajánlott, és a sminkek alá is kiváló. Az első olyan hidratáló, mely mérhetően a ráncokat, barázdákat, és a bőrt fiatalosabb működésre ösztönözve enyhíti a ráncok kialakulását. Próbáljátok ki már az első alkalommal érezhető a hatása.
 
 
Ezután Gina bőréhez igazodva, 3. lépésként az Estée Lauder Double Wear SPF 10 - es folyékony púdert tartalmazó alapozóját vittem fel alapozós ecset segítségével, mellyel sokkal egyenletesebben tudjuk felvinni az alapozót, mintha kézzel vagy szivaccsal tennénk. Ha vékonyabb rétegben szeretnénk felvinni az alapozót nedvesítsük be az ecsetünket, így a végeredmény egy természetes, hibátlan arcbőr lesz.
 
 
 
Ezután következett Gina szemének kihangsúlyozása 4. lépésként. Az Estée Lauder kedvelt duo palettájának beige-khaki szemhéjpor árnyalatából, először a beige szemhéjport felvittem az egész szemhéjára és az alsó szempilla tövébe, majd egy fekete szemceruzával kihúztam a felső szempilla tövét egészen az alsót a feléig, ezután a khaki szemhéjporral elsatíroztam a ceruza vonalat és összesatíroztam a beige-khaki árnyalatot a szemhéjon. Ha úgy látjuk kicsit foltos lett az árnyékolásunk, használjunk fültisztítót, illetve satírpálcát. A szem belső nedves részére is húztam fekete szemceruzát, hogy modellem szemét macskásítsam. És végezetül az elengedhetetlen dúsító, hosszító szempillaspirált használtam, mely keretezte Gina csodálatos szemeit.
 
 
 
 
 
A sminkelés 5. lépése, a szemöldök lett. Ennek hangsúlyozása sose maradjon ki, hiszen ez adja meg az arc karakterét. Én szemöldökceruzát használtam, és a színét tekintve nagyon fontosnak tartom, hogy mindig alkalmazkodjon a hajszínhez, mert ha sötétebbre  festjük, megkeményíti a vonásainkat. Formája alkalmazkodjon a szemformánkhoz, hosszúságát pedig itt szemléltettem a képen. A 6. lépés az arc pirosítása lett. A természetes hatás eléréséhez Bronze Godess bronzosítót használtam, melyet az arccsont alá körkörös mozdulattal vittem fel. A végeredmény egy egészséges, természetes arcszín.
 
 
 
 
 
A 7. lépés, és egyben az utolsó mozzanata a sminkelésnek, a rúzs vagy egy szájfény felvitele. Ehhez a sminkhez  a Color Velvet Lipstic Nude  rúzs árnyalatát választottam ki. Azért döntöttem így, mert inkább Gina szemére helyeztem a sminknél a  hangsúlyt és köztudottan ilyenkor a száj legyen visszafogottabb, natúrabb színű. A rúzst a természetes hatás érdekében rúzsecsettel vittem fel így sokkal egyenletesebben lehet eloszlatni a szájon. Ha valakinek nincs ilyen szép telt szája, mint Ginának, használhat hússzínű szájkontúr ceruzát, megrajzolja a kívánt száj formát félig besatírozza a szájat, majd erre az alapra viszi fel a rúzst így nem csak a formája lesz megfelelő, de a rúzs is tartósabbá válik.
 
 
És íme a végeredmény:
 
Gina gyönyörű természetes Nude sminkje!
 
 
Ha szeretnétek még az ünnepek előtt ilyen Nude sminket készíteni, az alábbi sminktermékeket szerezzétek be az Estée Lauder üzleteiben, vagy a márkát forgalmazó parfümériákban! Jó munkát, szép sminkelést! Hamarosan egy újabb sminkkel folytatjuk...
 
Lukéj Gabi
sminkmester-oktató
 
fotó: Vigh Csaba
modell: Unyi Laura Georgina
 

  



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr103447538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...