Olajos feszesség!

fullbeauty

A szemünk környékén lévő bőr nagyon finom és főleg érzékeny. Éppen ezért ápolása különleges ápolást igényel. Én sokat szenvedtem a szemkörnyékápolóktól, hiszen gyakran ödémás reakciókat produkáltam, és duzzadt szemekkel ébredtem. Épp ezért próbáltam ki a Body Shop Oils of Life olajos szemránckrémét, amiről már sok pozitív véleményt hallottam! Illetve nem is krémjét, mert az állaga az ápolónak egy géles, olajos textúra, melynek különlegessége, hogy 3 értékes magoljat, koffeint, és fényvisszaverő mikroszemcséket is tartalmaz.

oils_of_2.jpg

Este próbáltam ki, és reggel nem duzzadt szemekkel ébredtem...Bőröm puha, feszes, és ragyogó lett a szemem környékén! Azóta is rendszeresen ápolom vele a szemkörnyékemet, reggel és este. A textúra azonnal beleolvad a bőrömbe, és selymes a hatása. Csak ajánlani tudom Mindenkinek, hiszen a szemkörnyéki ráncok is csökkentek, mióta használom!

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6211816789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...