A megfizethető luxus...

fullbeauty

 

Nagy örömmel jelentem be, hogy van ilyen... Fantasztikus  szépség szérumot teszteltem, aminek neve: Ganoderma Lucidum. Ez az anti-aging szérum tartalmaz mindent, amit már egy érett bőr igényel: hyaluronsavat, sok vitamint, kollagént, és tápláló olajokat. Az én bőrőm nagyon élvezte a szérumot: feltöltötte, kifeszítette, és a textúráját is tömörebbnek éreztem a használata után. Úgy éreztem telesen megújult!ganoderma_1.jpg

Miért különlegesek?

A szérumok nem tartalmaznak mesterséges színezéket, hatékonyságukat klínikai tesztek is igazolják, és ami nagyon fontos, állatokon nem tesztelték. A My Body szérumok, -amire a Kolosy téren bukkantam rá, egy nagyon helyes üzletben,- nagy gondoskodással előállított "csoda" arcápolók. Azok számára is elérhető áron kaphatóak, akik számára eddig elérhetetlenek voltak ezek a  szépségszérumok.

heart_dark_2.jpg

 

Az anti-aging szérumok mellett az üzletben találtam Dear Body névre hallgató, isteni illatú testpermeteket, testvajakat, ajakápolókat is!

szajfeny_70.png

 

dearbody.jpg

 

i_love_body.jpg

Csak ajánlani tudom az üzletet, a termékeket és természetesen az oldalukat! Látogassátok meg!

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/dearbody/

1036, Budapest, Kolosy tér 1/B

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9511697751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...