Diánál jártam...

fullbeauty

 

Kényelmes ember lévén, örülök, hogyha a hajam után a körmömet is széppé varázsolják. Így bukkantam rá Diára, akinek bizalmat szavaztam és megcsináltattam nála a körmömet. Miközben alkotott, megtudtam róla pár fontos információt:

"2014. júniusában szereztem meg a Crystal Nails által megszervezett kézápoló-műkörömépítő OKJ-s szakmát,
illetve a 3D szempilla hosszabbító képzést. Augusztusban indítottam el egyéni vállalkozásomat Kaposváron, majd az újévet már a NoBorderben kezdtem. Számomra a legnagyobb a öröm a munkámban, az amikor látom, hogy a vendég teljesen elégedett, és örömét leli az általam készített munkában, legyen az kézápolás, köröm, vagy pilla. Folyamatosan járok továbbképzésekre,és szakmai rendezvényekre, hogy mindig tájékozott legyek a legújabb trendekkel és technikákkal kapcsolatban. Szeretek mindig valami újat alkotni, minden vendég más, így én is mindig valami különlegeset készíthetek. 
A legfontosabb, hogy a vendégeim elégedetten és boldogan távozzanak."
Nekem nagyon szimpatikus volt amit mondott! És persze a munkájával is elégedett voltam...
dia_nails.png

 

És most jöjjenek Dia munkái:

diana_nails_5.jpg

 

dia_nails_2.jpg

diana_nails_4.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr717447452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...