Paco Rabanne tovább provokál!

fullbeauty

 

Paco Rabanne Lady Million illatának sikere abszolút vitathatlan. Az illat nekem is elnyerte tetszésemet, bár én csak este használtam, mert picit nehézkesnek éreztem. Épp ezért örültem meg, hogy úgy gondolták, lehet ezt még tovább  fejleszteni... Így született meg az Eau My Gold illat. A kampányban Hana Jirickova topmodell üríti fenékig a poharat, fesztelünül, szexin, és nagyon  provokatívan.

Oh my gold.jpg

 Ez az illat egy élvezetes eufóra, a szabadságról, a könnedségről, a provokációról szól egyszerre. A fejjegyben mangó és grapefruit, a szívjegyben az  ibolya és és narancs, az alapjegyben pedig ámbra és pézsma található.

lady million eau my gold.jpgHa szereted a könnyed eleganciát, némi provokatív luxussal fűszerezve: ez lesz a Te illatod. Nekem sikerült azonosulnom vele, próbáld ki!

 

EdT: 30 ml 12.900.-

EdT: 50 ml 18.400.-



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr976679897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...