A Coca- Cola inspirált!
A boldogság jegyében jött létre a két nagy márka, a Coca-Cola és az OPI együttműködése, hiszen mindketten azt vallják, hogy nem kellenek feltétlenül nagy dolgok ahhoz, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. Elég lehet hozzá egy korty jéghideg Coca-Cola vagy éppen egy üdítő látványt nyújtó, szépen kilakkozott köröm.
Mindig azt vallottam, hogy a körömlakk alapvetően befolyásolja a megjelenésünket, sőt az életszemléletünket – mondta el Suzi Weiss-Fischmann, az OPI alapítója és elnöke. – Mindkét ikonikus márka, azOPIés a Coca-Cola is az üvegbezárt boldogságot kínálja igényes, a legjobb minőséget kereső vásárlóinak. Az új kollekció gondosan megtervezett árnyalatai nemcsak a Coca-Cola top üdítőit idézik meg, hanem azoknak a nőknek a stílusát is kifejezik, akik kedvelik ezeket a termékeket: az elbűvölő klasszikustól a vagány, trendi színekig.”
A limitált kollekció 9 színben mától kapható: Coca-Cola, a Coca-Cola light a Coca-Cola zero, a Coca-Cola cherry, a Vanilla Coke, a Sprite, a Fanta narancs és Fanta szőlő ihlette. Az új körömlakkok a legfrissebb nyári trendek jegyében mutatják be a Coca-Cola termékcsalád klasszikus és jellegzetes színeit.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.