Dizájnos lakásban fog formálódni a Full Beauty!

fullbeauty

A Full Beauty blog új fitnesz szakértőjével, Visky Bogival készítettem egy mini interjút. 2 dolog is motivált: az egyik, hogy megtudjam, hogyan is történik egy lakásban egy személyi  edzés, a másik, hogy meg is tapasztaljam! De első körben megkértem Bogit, hogy meséljen magáról egy kicsit, a Squat & More-ról, illetve, az egészséges életmódról, az edzésről, és erről az új "őrületről".

bogi 10.jpg

Mostantól az ő bejegyzéseit is olvashatjátok majd a blogon, hogy a szépséget egy másik oldaláról is megközelítsük. Kérdéseiteket a squatandmore@gmail.com-on tehetitek fel neki, amire itt a blogon, nyilvánosan fog válaszolni nektek.

Nagyon meglepődtem, mikor először beléptem hozzád a Squat & More-ba, mert egy klasszikus edzőterem helyett, egy dizájnos lakásban találtam magam, ahol bútorok helyett edzőtermi felszerelések kaptak helyet. Mesélnél erről?

Az elmúlt bő egy évtized alatt, amit a fitnesz iparban töltöttem, rádöbbentem, hogy mennyi ember nem szereti az edzőtermek klasszikus hangulatát, a túl hangos zenét, a tömeget, a koszt, a hangosan „nyögő” gyúrósokat, a foglalt gépekre való várakozást, vagy ha látja valaki őket edzés közben. Minőségi edzést is nehéz úgy tartani, hogy valami mindig megzavarja a foglalkozást. Már akkor megfordult a fejemben, hogy kéne egy olyan hely, ahol csak az az ember tartózkodik, aki éppen a személyi edzőjével edz. Így az edző a kliensre, a kliens pedig az edzőre tud hangolódni.

Kevés eszközt látok a teremben. Mi ennek az oka?

Manapság nagy divat lett a funkcionális tréning, azaz a saját testsúllyal végzett edzések. Én is ebben hiszek, bár nem kizárólagosan, mert szeretem ötvözni a legújabb módszereket a régi, jól bevált „gyúrós” gyakorlatokkal. Olyan eszközöket vettem, amikről tudom, hogy tényleg hasznosak, és nem „alibizésre” lettek kitalálva. Így egészen biztos, hogy az itt eltöltött idő nem csak kellemes lesz a hangulat miatt, hanem egészen biztosan eredménye is lesz.

bogi 4.jpg

Mennyire kemények az edzések?

Erről talán a vendégeimet kéne megkérdezni…:)

Elég kemények, de nem vagyok az a típusú személyi edző, aki egy átlagembert összetéveszt egy élsportolóval, és „kivagyiságból” széthajtja. Szeretem mindenkiből kihozni a maximumot, de maximálisan figyelembe véve az illető adottságait. Ha sportolókat edzek, az persze más, de az élsport sosem az ésszerűségről szólt.

Te mióta vagy a sport közelében?

Gyakorlatilag mióta megszülettem . Örökmozgó gyerek voltam, majd 7 éves koromtól szertornáztam, ebből kiöregedve jött a versenyaerobic, majd a fitnesz, testépítés. Kimondani is szörnyű, de már 10 éve edzősködöm. Ezt megszakítottam némi üzletasszonykodással, dolgoztam sportlétesítmény vezetőként, sportmenedzserként, de hamar rájöttem, hogy az edzősködéstől nem tudok elszakadni. Így néhány kitérő, és próbálkozás után született meg a Squat&More. Természetesen továbbképzések tömkelegét végeztem azóta el, sokat dolgozom élsportolókkal  is, abból is rengeteget tanulok.

 

Mi a leggyakoribb tévhit, amivel találkozol munkád során?

Na abból rengeteg van. A nők szeretik meggyőzni magukat mindenféle csodakütyük és csodaszerek, csodadiéták hasznáról, de az edzésnél, és megfelelő táplálkozásnál hasznosabb „csodaszert” még nem találtak ki. Másik ezzel összefüggő dolog, hogy a mozgás csak az egyik pillére a változásnak. Az edzés eredménye, 70%-ban a táplálkozáson múlik. Nincs olyan, hogy edd meg nyugodtan, majd lemozgod. Nem tudod lemozogni. Amilyen minőségű ételt fogyasztasz, olyan „minőségű” lesz a kinézeted is. A tested abból tud építkezni, amilyen „építőanyagot” biztosítasz neki.

 

Úgy tudom, a sport mellett a másik hobbid a főzés, és az a gasztronómia. Ez hogy fér meg együtt?

Nehezen…  Én sportoló voltam, és vagyok, aki emellett szereti élvezni az ízeket, de  sosem készültem fitnesz modellnek, mert azt a fajta „megszorítást”  az étkezésemben, már nem tudom elviselni   Meglehetősen ínyenc vagyok. Ezt próbálom összehozni az egészséges táplálkozással, erről elég sokat blogolok is, mert hiszek abban, hogy igenis lehet finom az, ami egészséges. De ez nekem is nagy harc ám, mert hízékony típus vagyok. Ezért tudok könnyebben azonosulni a klienseim problémáival.

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr865786257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...