Igazán gyors terápia a hajadnak...

fullbeauty

A minap váratlan vacsora meghívást kaptam, és hát finoman szólva a frizurám nem volt túl "szalonképes". Gondoltam beugrom a Jean Louis David szalonba (https://www.facebook.com/pages/Jean-Louis-David-Budapest/402334633199412?fref=ts), mert oda bejelentkezés nélkül is beeshetsz, és biztosan frizurával is távozol.

A kérésemet gyorsan vázoltam Zsófinak: egy könnyed, laza, mégis picit más "mint a többi napokon"  frizurát szeretnék. Hajam kifésülés után, egy különleges terméket vettem észre Zsófi kezében. A neve: Express Therapy Urban Care 10 in 1 volt. Kíváncsian faggadtam mit tud ez a szép csomagolású, illatos termék, amit a hajamra fújt.

Gyorsan el is mondta, amit most Veletek is megosztok:

ápolás.jpgRöviden összefoglalva,10 jó dolgot tud  ez a szuper kis termék egy fújásra: hajszerkezetet javít, táplál, puhaságot és fényt ad, volument növel, könnyen kifésülhető, formáz, hővédelmet és rugalmasságot biztosít, és nem utolsó sorban, kellemes illatú is. Pont ez kellett nekem. De gondolom, nem csak nekem kellenek ezek a klassz dolgok a hajamra, hanem minden aktív nőnek, aki, gyors és szép frizurát szeretne. Próbáljátok ki a terméket és a szalont is! Csak ajánlani tudom mindkettőt. A frizurámról készült képes összefoglalót, pedig fogadjátok szeretettel...

zsófi 2.jpg






A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr135678474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...