Búcsú a lapos, fénylő hajtőnek!

fullbeauty

 Beköszöntöttek a didergős, télies napok, és a hajunk állaga is megváltozott. Sokkal gyakrabban mossuk meg a hajunkat, szenvedünk a gyors zsírosodástól. Főleg a haj tövének fényesedésétől, és lelapulásától... Bevallom Nektek őszintén, én is ezzel a problémával küzdök minden héten. Míg a frizurám teljesen „szalonképes” a negyedik napon is, a töve sajnos már erősen összeesett, és fénylik is. Ismerős a probléma? Szerintem sokatoknak igen! Bevallom sok brand száraz samponját kipróbáltam, de 100%-os eredményt sehol sem találtam. Hol matt hatást tapasztaltam, hol olyan volt a hajtövem, mintha megőszültem volna. Egyik se túl beauty…:)

Aztán jött a Kérastase Paris sajtótájkoztató, ahol az újdonságok között ott volt a Kérastase Power Bluff száraz sampon újdonság! Gondolhatjátok, mennyire vártam, hogy kipróbálhassam.

kérastase sajtó.jpg

És végre, azt kaptam amit vártam…A púder állagú, volument is növelő spray, valóban felfrissítette a lapos hajtövemet, könnyedebbé varázsolta. Na és a rémisztő fehér maradványok, a matt hatással együtt is elmaradtak. Én letettem a voksomat a termék mellé, hogy ne kelljen gyakrabban hajat mosnom, ami valószínűleg újabb zsírosodást eredményezne csak. Nektek is ajánlom szíves figyelmetekbe, garantálom, hogy nem fogtok csalódni!

A terméket kizárólag Kérastase Tanácsadó szalonokban szerezhetitek be, de szerintem megéri azt a kis utánajárást…

kérastase sajtó 2.jpg

5. 950.-

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr345618269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...