Pihe-puhaság by Rossmann!

fullbeauty

Megint egy zseniális reklám a Rossmann-tól, természetesen Árpa Attilával! Aki azt hiszi a nyári vitorlásat, már nem lehet überelni, az téved!  Szerencsére nekem volt szerencsém élvezni  nyáron a szigeten a csodás tánckart!  De miről is van most szó? Beszámol most erről Nektek Varga Anita, a Rossmann marketingvezetője.

Pihe-puha köntösök, wellness és egy sármos komornyik – látogass el a Hotel Rossmannba!

A vásárlói hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal kell honorálni – vallja új, Hotel Rossmann hűségakciójával kapcsolatban is a drogéria lánc. Ennek a tükrében választották ki azokat a prémium köntösöket, papucsokat, törölközőket, amelyek otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészet pici luxust a vevőknek, amelyet mindenki megérdemel.

 

hotel_rossmann.jpg

 

A közönség nagyon szerette a nyári Rossmann reklámfilmet, ahol Árpa Attila, mint hajóskapitány kormányozta a csinos pin-up táncoslányokat a nyíltvízre, most azonban úgy tűnik, hogy a komornyik és sármőr szerepében még nagyobb sikert arat az új, színes fantáziavilágú Hotel Rossmannban.

Ez utóbbi is egy lojalitás promóciót népszerűsít: egészen karácsonyig lehet gyűjteni a vásárlás után járó matricákat, amelyek segítségével prémium köntösöket, puha papucsokat és fürdőlepedőket vásárolhatnak a vevők, jelentős kedvezménnyel. Sőt, a matrica beváltók – egy online kuponkód feltöltésével – részt vehetnek a nyereményjátékban is: hetente egy-egy wellness utazást és az akció végén egy egyhetes, a francia Alpokban eltöltött luxuspihenést is kisorsolnak.

„Örömmel szervezzük ezeket az aktivitásokat, hiszen a vevőink szívesen vesznek részt bennük. Már nem csak bevásárolni jönnek a Rossmannba, hanem történik valami plusz, megelevenednek az üzletek, a beszélgetések is erről folynak. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárlóink hűségét valóban igényes, magas minőségű ajándékokkal tudjuk honorálni, ezért nagyon gondosan végezzük a kiválasztásukat. A Hotel Rossmann kollekció darabjai reméljük otthon is megadják azt a kényeztetést, puhaságot, a rohanó hétköznapokba becsempészet pici luxust, amelyet mindenki megérdemel” – vélekedett Varga Anita, a Rossmann marketingvezetője.

 

hotel_rossmannkv.jpg

 

És ha valaki nem látta a szenzációs reklámot, íme!

 



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4511950499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...