Érzéki illatpáros by Prada
2016 őszén látott napvilágot a La Femme Prada és a L’Homme Prada, a Prada brand két meghatározó új illata. A két illat a Prada sikkesen elegáns férfi és női világát tárja elénk, miközben hangsúlyt fektet a két nem közti érzéki párbeszédre és kapcsolatra. A La Femme és a L’Homme találkozása a Prada világában hűen tükrözi a Prada nézetét a nemekről, mely szerint a két nem közt rengeteg a kontraszt, ugyanakkor kiegészítik egymást; továbbá szól az identitás képlékeny természetéről is.
A Prada illatok kreálása során alkalmazott ösztönös, emberközeli, határtalanul kreatív művészi megközelítésének lenyomata látható a La Femme Prada és a L’Homme Prada illattérképén. Az illatok viselőjét téren, időn és emlékeken át vezető utazásra hívja. Úgy tűnik, létezik egy olyan érzéki találkozási pont a két egyedülálló női és férfi illat számára, ahol kapcsolatuk beteljesedhet a kísérletezés és hagyományok mentén.
A La Femme Prada az identitás természetét kutatja. Ki is valójában a Prada nő? Miuccia Prada számára nem létezik egyszerű válasz. Épp ellenkezőleg, a képlékeny identitás, a változatosság izgatja fantáziáját a rendkívül egyedi La Femme Prada illat koncepcióján keresztül. Elhatárolja magát a kliséktől, nem egyetlen ikonikus figurával jelenít meg egy illatvilágot, hanem az identitás sokféleségére fókuszál, a La Femme Prada illatot viselő nők egyediségét és sokszínűséget ünnepli. Mindemellett elismeréssel szól a ’Prada nők’ erős személyiségéről és magabiztosságáról. A klasszikus, mégis egyben egzotikus, ellenállhatatlanul mámorító illatot kiváló minőségű összetevők alkotják . A La Femme Prada meghívás az érzelmek birodalmába.
Az új illat ismeretlen útra vezet, a megszokottól eltérő világba a Frangipani (Templomfa – Nyugatindiai jázmin – Plumeria) segítségével. Ez egy rendkívül érzéki szoláris jegy, amely távoli világba repít harmatos frissességével. Ez a jegy keveredik a Ylang-Ylang-gal, és az illatkompozíciónak a méhviasz, a vanília és a tubarózsa kölcsönöz finomságot. Desztillált vetiverfű teszi teljessé az illatot
Fő összevetők: Frangipani (templomfa), Vanília, Ylang-Ylang, Tubarózsa, Vetiverfű, Méhvias
A L’Homme Prada az identitás természetét kutatja. Ki is valójában a Prada férfi? Miuccia Prada számára nem létezik egyszerű válasz. Épp ellenkezőleg, a képlékeny identitás, a változatosság izgatja fantáziáját a rendkívül egyedi L’Homme Prada illat koncepcióján keresztül. Elhatárolja magát a kliséktől, nem egyetlen ikonikus figurával jelenít meg egy illatvilágot, hanem az identitás sokféleségére fókuszál, a L’Homme Prada illatot viselő férfiak egyediségét és sokszínűséget ünnepli.
A L’Homme Prada küldetése a férfi identitás kettősségének tükrözése. Egy illat, párok, ellentétek, külön, együtt, egymás mellett. Hűvös távolságtartás, amelyet lágyan ölelő érzékiség ellensúlyoz. A hagyományos férfi karaktert nőies jegyek egészítik ki, finom rétegekben hozzáadott minőségű összetevőkkel. Megérkezett a L’Homme Prada.
A klasszikus Fougère ismertetőjelei jelen vannak az illatban: narancsvirág (Neroli), rózsamuskátli (Geranium) és a patchouli. A már jól ismert felcserélhető férfi/női Prada klasszikus jegyek is megmaradtak: írisz, ámbra, az alapelemek. Légies, mégis tudatosan rendkívül érzéki keverék.
Fő összevetők: Narancsvirág, Bors, Ámbra, Írisz, Viola, Rózsamuskátli, Cédrus, Patchouli
A kampányról...
„A terv az volt, hogy a személyiség különböző aspektusait vizsgáljuk, de mindenképpen portré keretein belül. Ezt az üzenetet kívántuk közvetíteni: Az vagy, aki vagy, és aki szeretnél lenni
Miuccia Prada a képlékeny identitás és különbözőség izgalmas témáját a La Femme Prada és a L’Homme Prada kampányban fotókkal és filmes anyaggal tárja elénk. A kampányhoz a legújabb színészgenerációhoz tartozó, már eddig is több enigmatikus szerepet játszott, tehetséges színművészeket kért fel. Dane DeHaan, Ansel Elgort, Mia Goth és Mia Wasikowska alkotják az első szereposztást, ők személyesítik meg a Prada elegáns világát, többféle módon, mindannyian több szerepben. Az elkövetkező években új szereplőkkel gazdagodik a gárda, akik a két egyedi illat különleges világát testesítik meg és folytatódik a kreatív párbeszéd.
A Prada márkával már régóta együttműködő fotóművész, Steven Meisel ismét latba vetette kivételes tehetségét és szakértelmét, lenyűgözőek lettek a portrék, amelyek a különféle Prada karaktereket személyesítik meg. Bensőséges, sallangmentes, a témát tökéletesen feltáró stílus. A festészethez hasonló, a fény- és árnyjátékára építő megközelítés merész fénykontrasztokat használ, a fotók a régmúlt klasszikus portréit idézik modern technikai megoldások alkalmazásával. A mozgó képi anyag stílusa képlékeny, a történet sokat sejtet, áthatja a titokzatosság, a fókusz végig a szereplőkön van. A szereplők klasszikus Prada ruhákat viselnek, amelyek egyszerre időtlenek és jelenkoriak. Mindez kifejezi, hogy mennyire felismerhető és milyen nagy utat járt be az egyedi és különleges Prada identitás.
És a film, az új illatpárosról.
Az illatok kizárólag 10 Douglas üzletben érhetőek el országszerte, kifejezve ezzel is az illatpár prémium minőségét, exkluzivitását.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.