Természetesség by ARTDECO!

fullbeauty

 

A Nude megjelenésre, a természetes, ragyogó, és hibátlan arcbőrre minden Nő vágyik...Köztük "természetesen" én is. Ezért örültem amikor megkaptam az ARTDECO új generációs Nude alapozóját. S bár nyáron én sem szeretem eltömíteni a pórusaimat, kipróbáltam...

artdeco-nude-foundation-ultra-lekki-podklad-85-beige-20-ml.jpg

Az alapozó pillekönnyedén simult a bőrömre. Nem volt maszk hatása, egyenletes fedést nyújtott. Különleges gömb alakú részecskéi pont eltüntették a fényeséget az arcomon. Lágy, folyékony textúrája, gyorsan felszívódott. Mikrofinom pigmentjei egész napra tartósságot biztosítottak. Ami még nagyon meggyőző  volt, hogy praktikus csomagolásának köszönhetően cseppenként adagolható. A fedőképessége tehát ismételt rétegekkel növelhető.

Az alapozó 4 árnyalatban éhető el:  Vanilla Chiffon,  Natural Chiffon, Honey chiffon, és Tan Chiffon a hideg bőrtípusúak  számára. Csak ajánlani tudom...

artdeco_nude.jpg

 

9 390.-



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr259910902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...