Áfonyás megújulás

fullbeauty


Imádom a testradírokat. Most, hogy közeleg a tavasz, és az ember lánya mindenét meg akarja újítani, én főleg a bőrömmel vagyok így! Ezért is örültem annyira, hogy kipróbálhattam a Body Shop egyik új testradírját melynek becsületes neve: Blueberry Body Scrub. Ránézésre, egy finom lilás árnyalatú lekvár jutott róla eszembe, de én bizalmat szavaztam neki. A testradírt fürdés közben használtam, finoman, egy lufa szivaccsal beledörzsöltem a nedves bőrömbe, majd alaposan leöblítettem. A szemcsék egyből dolgozni kezdtek, és könnyedén eltávolították az elhalt hámsejteket. A bőröm érezhetően sokkal finomabb, és lágyabb lett, főleg miután rákentem a kedvenc testvajamat is. Aznap estére a megújulás érzete egyszerűen tökéletesre sikeredett! Az áfonyás testradírt már meg is vásárolhatjátok az összes TBS üzletben, persze csak ha szeretitek a gyümölcsös testradírokat… De, hát lehet őket nem szeretni?

 

BBB%20Blueberry%20Scrub%20Special%20Edition%20Open.jpg

 

4490.-



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr975842128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...