Szálkásítás. Amit a halban sem szeretek.

fullbeauty

Rengetegszer hallom ezt személyi edzőként, mikor valaki „figyelmeztet” engem, hogy ő nem szeretne túl izmos lenni, csak kis súlyokat használjunk. Ilyenkor megnyugtatok mindenkit, hogy hosszú évek punnyadása után, heti két edzéstől egészen biztos senki nem lesz túl izmos (óóó bár ilyen egyszerűen menne az izomépítés). Szálkásítás, abban a köznapi értelemben, ahogy az átlag ember fejében van, nem létezik. Tehát az a jelenség , hogy ha kis súlyokkal edzek, akkor szép,formás, kicsi izmaim lesznek, ha pedig naggyal, akkor hatalmas testépítő leszek, nincs(sajnos!). Az izom a (megfelelő volumenű) terhelésre egyféleképpen tud reagálni, mégpedig növekedéssel. Ehhez azonban a megszokottnál nagyobb súllyal kell edzeni, 8-12 ismétlésszám mellett. Ennél nagyobb ismétlésszám az izom erőállóképességére lesz hatással, és nem lesz kisebb az adott testtáj. A nagy testépítő tömeg elérése, az csak napi több óra edzéssel, gondosan összeállított étrenddel, táplálék kiegészítők, és speciális edzésmódszerek alkalmazása mellett érhető el. Tehát ha nem megfelelő a terhelés, az izom szimplán nem reagál rá! Ha valaki feszes, formás testet szeretne, az ne féljen a nagyobb súlyoktól. Ahogy már fentebb kifejtettem, a zsír nem tud izommá alakulni (hiszen két külön szövetről van szó)! A test zsírtalanítása, valamint az izomzat felépítése a megfelelő táplálékbevitelen múlik, hiszen az edzés az csak egy inger.

bogi 3.jpg

Van kérdés?

https://www.facebook.com/squatandmore?fref=ts



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr475800542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...