Bea beszámolója egy izgamas utazásról, ami a Beauty Műhely-ben készült!

fullbeauty

A Full Beauty blogon olvastam egy „átváltoztatjuk” lehetőségéről. Mint gondolom oly’ sok nőtársamat, engem is régóta foglalkoztatott már a gondolat, hogy vajon mit tudna kihozni belőlem egy profi csapat, de valahogy nem volt elég bátorságom ahhoz, hogy jelentkezzem is egy ilyenre. Életemben jelentős fordulat történt, ami kamaszkorom óta nyomasztó problémámra is ráirányította a figyelmem. Tinédzserként szembesültem azzal, hogy a nálam esetleg csúnyább lányoknak nagyobb sikerük van a fiúknál, mint nekem, mert ők „cuki cuccokban” járnak, sminkelnek és magas sarkú cipőben billegnek. Nekem ez valahogy nem ment. Az elmúlt harminc évben maradtam a magam fiús stílusánál, farmer, tornacipő, bakancs. Ha megpróbáltam kihozni magamból valahogy a NŐ-t, úgy éreztem jelmez, nem ÉN vagyok. Abban kértem a Beauty Műhely csapatának segítségét, hogy mutassák meg, miként lehetek, úgy igazi NŐ, hogy az egyéniségem, saját stílusom megmaradjon. Szerettem volna úgy csinos lenni, hogy úgy érezzem „igen,ez még ÉN vagyok”.

beauty műhely.jpg

A megbeszélt időpontban izgatottan érkeztem a stúdióba. Első lépésként elkészült rólam a natúr fotó – igen, ilyen vagyok minden nap. A kész fotó láttán nem ért meglepetés – ezt látom a tükörben nap, mint nap. Elindult a „munka”. Remegő kézzel adogattam a hajcsavarókat Anita kezébe, aki közben elmagyarázta, mit és hogyan használjak hajam megóvása, szépségének kiemelése érdekében úgy, hogy attól ne kapjak agybajt, ne frusztráljon és főleg, ne kenjek rá sok mindent, de gyorsan elérjem a kívánt hatást. Anikó, a sminkes, miközben finom ecseteivel arcomat használta vászonként, megosztotta velem, milyen krémet, alapozót és egyebet használjak a negyvenhat éves bőrömön. Megosztotta velem azokat a finom kis smink trükköket is, amikkel gyorsan ki tudom emelni az arcom adta előnyöket, szemem, arcformám, szám és mindez nem vesz el többet minden nap a reggelemből hat percnél.

bea4.jpg

Mikor az arcom is fotózásra készem állt, Anita, a stylist vett kezelésbe. Egyéniségem feltérképezése után egymás után vette elő azokat a ruhákat, kiegészítőket, amikről úgy érezte, stílusom megtartása mutatják meg a bennem lévő Nőt. A csizma sarka az eddigi laposhoz viszonyítva magasnak tűnt, ám viselve kényelmes, mégis megemel pont annyira, amitől a szűk farmerben is csinosnak érzem magam. Felvehetek szűkebb dzsekit is, mert jól áll – eddig a férfias zakó fazont részesítettem előnyben, ápol és eltakar jeligével. Egy bizsu a nyakamba, egy szegecses öv, ami szintén illik hozzám, hajam kiengedve, lágy loknikkal, nem kihúzva egyenesre nagyon sokat dobott rajtam. Szemeimet kiemelte a smink, amit hétköznap is bátran megtehetek. Az összhatás egy vagány Nő lett, még sem éreztem úgy, hogy valaki más bőrébe akartak volna bújtatni. A fotózás után másik stílus – a színházba illő, dívás. Azt gondoltam, ez lesz nekik és nekem is az igazi kihívás. A sminken Anikó minimális igazításával a hatás önmagáért beszélt. A hajam pár csattal lazán feltűzve decens, mégis fiatalos, könnyed maradt – nem gondoltam, hogy ennyi csak az egész. Egy egyszerű fekete mini ruha, harisnya és egy elegáns cipő, amit szintén olyan kiegészítővel dobott fel Anita, ami nem áll távol tőlem, szeretem a gyöngyöt, mert letisztultságot és természetességet sugároz. Csak filmeken láttam, hogy is zajlik egy profi fotózás. István, a fotós személyiségéből fakadó természetes kedvessége feledtette velem a nap kezdetekor megjelent izgulást. Egyetlen jelenlévő férfiként a tenyerén hordozta az egész csapatot. Könnyedén, folyamatosan inspirálva dolgozott, nem fukarkodott a dicsérő szavakkal. Instrukcióinál mindig éreztem, minden értem van, mert Ő már bizony látja, amit én még nem. Igen, ezt akartam!

bea2.jpg  

A trükköket, amiket elsajátítottam, a mindennapjaimban is alkalmazni fogom. Végre úgy érezhetem magam igazán NŐ-nek, hogy közben Önmagam maradhatok! Köszönöm a Beauty Műhely teamjének!

Major Beatrix

bea 5.jpg

Fotó: Békési István

Haj: Schilling Anita  Jean Louis David szalon (https://www.facebook.com/pages/Jean-Louis-David-Budapest/402334633199412?fref=ts)

Smink: Korpos Anikó

Styling: Vilmányi-Kiss Anita



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr775614136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariamaria1953 2013.11.04. 14:17:13

klassz! Kíváncsi lettem, belőlem mit tudna kihozni a csapat :-)

süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...