Szebb vagy mint hinnéd...

fullbeauty

 

Szerencsére egyre több az olyan szépségipari cég, akik követik a szinte úttörő Dove példáját. Szerintem mindannyiunk emlékszik a Dove kampányára, melyben a valódi szépséget akarták megmutatni, valódi nőkkel, photoshopot szinte mellőzve. A plakátokon nem csontsovány modellek néztek vissza ránk kitekert pozitúrákban, hanem vidám nők: alacsonyabbak, magasabbak, vékonyabbak, teltebbek, hosszúhajúak és rövid frizurás nők, akik vállalták, hogy testüket büszkén megmutatják a nagyvilágnak. Sokakat megdöbbentett, hogy nem a klasszikus reklámot látták: hiányzott ugyanis a tökéletesség. A retusálatlan bőrtextúra, a természtes hatás sokkolta a járókelőket, hiszen nem ez a bevett szokás. A Dove viszont tudott újat mutatni, még ezután is.

A Pro-Age kampánnyal azt szerették volna bebizonyítani, hogy a szépség kortalan. Egy nő 40 felett is lehet gyönyörű, sugárzó és nőies, hiába harsogja a legtöbb reklám, vagy celebritás, hogy harcolni kell az évek számával, csak a fiatalság számít! Botox, műtétek, fájdalmas beavatkozások "segítik" az érett korba lépett hölgyekez ahhoz, hogy ügyesen eltüntessék a ráncokat, az évek fizikai lenyomatait. Sokan élnek a lehetőségekkel és a média nyomására elindulnak az "örök fiatalság" felé. A Dove éppen ezt a félreformált képet szerette volna háttérbe szorítani, az anti-age helyett a pro-age szemléletet hivatottak népszerűsíteni. 

dove nők.png



A bejegyzés trackback címe:

https://fullbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr995239016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...